Puppy News☛

Σκυλο-αποφθέγματα...

Οι σκύλοι… υπέροχοι, γοητευτικοί, πιστοί, χαρούμενοι, σκανταλιάρηδες.. Δε μπορείς παρά να τους λατρεύεις!! Αντικείμενο συζήτησης πάντα στις συζητήσεις των σκυλο-μανάδων και σκυλο-πατεράδων και όχι μόνο.. Πολλά έχουν ειπωθεί για εκείνους και σας παραθέτω μερικές σκυλο-παιχνιδιάρικες φράσεις!

Πήγες ποτέ σε ένα δωμάτιο κ ξέχασες το γιατί; Έτσι νομίζω περνούν τη ζωή τους οι σκύλοι! --Sue Murphy
Αν νομίζεις πως οι σκύλοι δε μπορούν να μετρήσουν, προσπάθησε να βάλεις στην τσέπη σου τρία μπισκότα και να δώσεις στον Fido μόνο τα δύο! --Phil Pastoret

Ο λόγος για τον οποίο ο σκύλος έχει τόσους φίλους είναι γιατί χρησιμοποιεί την ουρά του αντί για τη γλώσσα του.
Αν θες την καλύτερη θέση στο σπίτι, κάτσε εκεί που κάθεται ο σκύλος!
Καλύτερα να σε κάνει ο σκύλος σου να νιώθεις τελείως χαζός, παρά το αφεντικό σου..

Δεν υπάρχει καλύτερη ψυχοθεραπεία απ’το να σου γλείφει το πρόσωπο ένας σκύλος --Bern Williams
Κάνετε λάθος, δεν είναι ο σκύλος μου κακομαθημένος, απλά εγώ καλά εκπαιδευμένος!
Ο σκύλος μου ανησυχεί για την οικονομία γιατί η τροφή του έφτασε 99 cents η κονσέρβα! Αν το σκεφτείς, αυτό είναι περίπου 7 δολλάρια σε σκυλο-λεφτά --Joe Weinstein
Το pug είναι η ζωντανή απόδειξη ότι ο Θεός έχει χιούμορ!! --Margo Kaufman

Όσους περισσότερους ανθρώπους γνωρίζω, τόσο περισσότερο αγαπώ τον σκύλο μου..
Αν στο τέλος της ημέρας νιώθεις κουρασμένος σαν σκύλος, σκέψου μήπως γαύγιζες όλη μέρα.
Ο στόχος μου στη ζωή είναι να γίνω τόσο καλός άνθρωπος, όσο θεωρεί ο σκύλος μου ότι είμαι.
Να λανθάνεις είναι ανθρώπινο, να συγχωρείς σκυλίσιο.
Σε έναν τέλειο κόσμο κάθε σκύλος θα είχε ένα σπίτι και κάθε σπίτι θα είχε ένα σκύλο.

Ανατολή Παρασκευοπούλου, Κτηνίατρος 
Email: anatoli@diagnovet.gr

Πηγή: diagnovet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Puppy Doggy®©2014-2015♥Created By Ioanna Roulis-Powered by MrSolo-Template Powered by Templateism.com Copyright © 2014-2015

Από το Blogger.