Puppy News☛

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ?ΥΙΟΘΕΣΙΑ για τον Ρίνο!!!

ΕΝΑΣ άνθρωπος υπάρχει γι' αυτόν????Ο Ρίνος είχε τροχαίο όπου ο οδηγός φυσικά δε σταμάτησε, ευτυχώς για αυτόν το τραύμα είναι καθαρά επιδερμικό αν και θα μπορούσε να τον είχε σκοτώσει!!Η ζωή στο δρόμο για τον Ρίνο έχει ΜΟΝΟ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ.....έχει απειληθεί με φόλα,με απομάκρυνση,τώρα το χτύπημα....ΩΣ ΠΟΤΕ? Ψάχνουμε ΕΝΑΝ άνθρωπο να τον ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ

ούτε ενός έτους ημίαιμο Λαμπραντόρ παιχνιδιάρης ανθρωποκεντρικός...αποπαρασιτωμένος κ εμβολιασμένος....κοινοποιούμε κάπου εκεί έξω κάποιος είναι ο άνθρωπος του

sos υιοθεσία/φιλοξενία!!!!!!!! Σας παρακαλώ μην προσπεράσετε την φωτογραφία μου είναι ανάγκη να βρω σπίτι και αν δε μπορείτε να με πάρετε τουλάχιστον κοινοποιήστε με....είμαι νεοφερμένος στα Άνω Λιόσια και είχα οικογένεια όταν ήμουν μικρός γιατί ξέρω να περπατάω με λουράκι και να μη λερώνω τον χώρο μου αλλά με άφησαν η χάθηκα δε ξέρω να σας πω και βρέθηκα μόνος μου αδύνατος και ταλαιπωρημένος να περιπλανιέμαι και να είμαι χαμένος...ανεπιθύμητος στην νέα μου γειτονιά γιατί με απείλησαν με φόλα η με επανένταξη άγνωστο που και εγώ είμαι ούτε ενός χρόνου δε ξέρω να επιβιώσω...είμαι ημίαιμος "Λαμπραντορίνος". Η κοπέλα που με βρήκε με φωνάζει Ρίνο δε έχει που να με πάει και γιατί όπως είπε κινδυνεύω να με σκοτώσουν....θα με υιοθετήσετε???είμαι ένας κούκλος,χαδιάρης και εγώ μόνο αγάπη να δώσω...είμαι στα Άνω Λιόσια και περιμένω λυπημένος ένα τηλέφωνο που θα μου δώσει χαρά....6993908132

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Puppy Doggy®©2014-2015♥Created By Ioanna Roulis-Powered by MrSolo-Template Powered by Templateism.com Copyright © 2014-2015

Από το Blogger.