Puppy News☛

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ......

Δείτε παρακάτω την καταγγελία μιας αναγνώστριας για μια πανσιόν ζώων στο Σχηματάρι:


Έχω να κάνω μια σοβαρή καταγγελία: είχα πάει το σκυλάκι μου στην πανσιόν ζώων "dogville", στο σχηματάρι. όταν το επέστρεψαν, το σκυλάκι μου ήταν σε άθλια κατάσταση, το βλέμμα του ήταν σα χαμένο, παραπατούσε, δε μπορούσε να σταθεί στα πόδια του, του έτρεχαν συνέχεια σάλια, ήταν τελείως αποδυναμωμένο και δε μπορούσε καν να γαβγίσει. το πήγαμε στον κτηνίατρο, ο οποίος διέγνωσε ότι στην πανσιόν είχαν δώσει στο σκυλάκι μας παραισθησιογόνο! φυσικά, τα άτομα της πανσιόν αρνούνται τα πάντα και βγάζουν τρελό τον κτηνίατρο, αλλά η εικόνα του σκύλου μου όταν μου το έφεραν σπίτι τα λέει όλα. το χαπάκωσαν αντί να φερθούν σαν επαγγελματίες και να το φροντίσουν όπως μας διαβεβαίωναν για τις ημέρες που θα το φιλοξενούσαν! ευτυχώς το σκυλάκι μου έχει συνέλθει, αλλά όλο αυτό που περάσαμε ήταν εφιάλτης... θέλω λοιπόν να ενημερωθούν όλοι για να μη συμβεί κάτι ανάλογο σε κανένα σκύλο...

3 σχόλια:

  1. Τυχαία βρήκα αυτή την καταγγελία από το 2009, που δεν ξέρω αν ευσταθεί. Ας σημειωθεί όμως ότι από το 2012 η πανσιόν Dogville Kennels & Services έχει αλλάξει διεύθυνση και ανθρώπους που ασχολούνται με τα κατοικίδια. Παρακολουθούνται από κτηνίατρο με μεγάλη κλινική πείρα. Καθημερινά γίνεται ενδελεχής καθαρισμός των δωματίων τους (χτιστά, 11 τ.μ.) και οι σκύλοι εκγυμνάζονται καθημερινά σε 4 στρέμματα γκαζόν, τρώνε δύο φορές την ημέρα super-premium τροφή Alleva και μεταφέρονται προς την πανσιόν ή προς το σπίτι τους με ειδικά διαμορφωμένο βαν. Οι μικρόσωμοι σκύλοι και γάτες μένουν σε εσωτερικό χώρο για να είναι προφυλαγμένοι από τις καιρικές συνθήκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι όπως τα περιγράφετε κα. Χριστίνα Οικονόμου. Δείτε σας παρακαλώ αυτήν την περίπτωση (http://phaedradalmatian.blogspot.gr/) και θα πειστείτε πως κάτι δεν πάει καλά στο Dogville. Αυτά που περιγράφετε είναι η θεωρία. Δείτε αυτό το σκυλάκι πώς κατάντησε στα χέρια τους.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα, έλεγα να πάω το σκύλο μου εκεί... Αλλά κάτι δεν μου αρέσει.. Βλέπω όμως ότι οι δημοσιεύσεις είναι παλιές θα ήθελα κάποιος να με ενημερώσει αν γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Puppy Doggy®©2014-2015♥Created By Ioanna Roulis-Powered by MrSolo-Template Powered by Templateism.com Copyright © 2014-2015

Από το Blogger.